Κυριακή, Οκτωβρίου 19

Προς αποκατάσταση της αλήθειας

Σχετικά με το τελευταίο δημοσίευμα της εφημερίδας Κόσμος:

  1. Δεν αναφέρθηκα σε καμία περίπτωση στο ρεπορτάζ για την κόντρα στην μασονική στοά της Πάτρας, που με αφήνει παντελώς αδιάφορο, παρα μόνο στην αναφορά για την ιστορία αυτής.
  2. Το κείμενο δεν προέρχεται απο τη Βικιπαίδεια. Άλλωστε δεν περιέχεται καν σε αυτή γι'αυτό και υπάρχει η αόριστη αναφορά του κ. Φλαμή "τα στοιχεία τα έχω λάβει - αν ενθυμούμαι καλώς- απο τη Βικιπαίδεια". (Είδατε κανενα λινκ προς την επίμαχη σελίδα που επικαλείται;) Τυχαίνει μάλιστα να είμαι και διαχειριστής στην Βικιπαίδεια οπότε γνωρίζω την αλήθεια και απο πρώτο χέρι.
  3. Το συγκεκριμένο άρθρο που αφορά την ιστορία της μασονίας στην Πάτρα δημοσιεύται μόνο σε αυτο το ιστολόγιο και αυτό αποδεινύεται εύκολα απο μια έρευνα στο google.
  4. Το κείμενο στο δημοσίευμα της εφημερίδας Κόσμος δημοσιεύθηκε αυτούσιο, πραγμα το οποίο κακώς διαψεύδει ο κ. Φλαμής, και προς απόδειξη παραθέτω παρακάτω το δημοσίευμα της εφημερίδας καθώς και το κείμενο του ιστολογίου. Η δημοσίευση του ιστολογίου βρίσκεται εδώ

Νομίζω οτι ο κ. Φλαμής αρκέστηκε σε κάτι λιγότερο απο την μισή αλήθεια, γεγονός που προσωπικά με λυπεί ιδιαίτερα. Η δε αναφορά του στα υβριστικά σχόλια ανωνύμων (που δεν υπήρξαν) ήταν μάλλον παραπλανητική αφού ουσιαστικές απαντήσεις δεν έδωσε. Το μόνο που έδωσε ήταν το δικαίωμα σε μένα να ισχυρίζομαι ορθά οτι έκλεψε το συγκεκριμένο κείμενο απο το ιστολόγιο μου (Νομίζω η παραπάνω εικόνα τα λέει όλα). Δεν πρόκειται λοιπόν να δώσω συνέχεια στο όλο θέμα καθώς ήδη έχω ασχοληθεί αρκετά.

41 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

απορώ πως ο Μέγας Αναζητητής της Αλήθειας Φλαμής έπεσε(για πρώτη φορά !!!!!)σε δεοντολογικό ατόπημα

Ανώνυμος είπε...

deontologia kai FLAMIS einai 2 enoies poy exoyn tsdakothei metaxy toys

Ανώνυμος είπε...

τώρα με την ευαισθησία που τον διακρίνει θα βάλει τα κλάμματα

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
kflamis είπε...

Αγαπητέ Λυδήριε, όταν βάζεις κείμενο της εφημερίδας "Κόσμος" να το βάζεις ολόκληρο και όχι μόνο αυτό που πιστεύεις ότι σε αφορά. Γιατί από τις 600 και πλέον λέξεις του κειμένου οι "επίμαχες" είναι πολύ λιγότερες από τις μισές. Αρα παραπλανείς τους αναγνώστες σου. Οσο για τα υβριστικά σχόλια, είναι πασιφανές ότι ψεύδεσαι. Ακόμη και σε αυτή την αναφορά σου, υπάρχουν κάποιοι που με λοιδορούν. Και τους το επιτρέπεις. Τελικά τι σόι blog έχεις;

Κ. Φλαμής

Ανώνυμος είπε...

Υ.Γ. Οντως στοιχεία που περιέχονται στο σάϊτ από το οποίο βρήκα το συγκεκριμένιο τμήμα του κειμένου, είναι δικά σου. Ομως το κείμενο δεν δημοσιεύθηκε ολοκληρο και βέβαια δεν είδα ότι προέρχεται από τα "ιστορικά θέματα". Αλλά και να το έβλεπα, η χρήση κειμένων από το διαδίκτυο είναι μία μεγάλη ιστορία. Τα ρεπορτάζ των καναλιών γίνονται των εφημερίδων, του διαδικτύου και πάει λέγοντας. Και επαναλαμβάνω ότι και εσύ από κάπου πήρες τα στοιχεία. δεν ξέρω αν σημειώνεις βιβλιογραφία. εκτός και αν είσαι συγγραφέας βιβλίου και δεν το γνωρίζω. Τέλος πάντων φρόντισε να μην επιτρέπεις την δημοσίευση στο blog σου, υβριστικών σχολίων, γιατί αυτό έχει μεγαλύτερη σημασία από το αν ο Παϊπέτης είναι μασόνος ή όχι! Και ιδιαίτερα όταν η συγγραφή των σχολίων γίνεται από δημοσιογραφικά λαμόγια που προσπαθούν να επιδείξουν την ανυπαρξία τους βρίζοντας τους υπόλοιπους.
Κ. Φλαμής

Και αν θες αγαπητές ανώνυμε Λυδήριε, να συστηθούμε κιόλας! Η ιστορία δεν γράφεται με ψευδώνυμα και ούτε η πατρότητά της διεκδικείται από ανώνυμους.

Ανώνυμος είπε...

ego den pistevo pos afta ta grafi o flamis malon klemena einai apo kapoio allo blog

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

nai re, alla ton kaneis firma. Oloi gi ayton milane. mexri kai sto patra tv...pes pes, edo tha ton doume.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

gia ton flami!!poy kantantises re mavre flamiko na zitas esy prostasia apo enan blogger exoyn kai oi kairoi gyrismata

Ανώνυμος είπε...

εδώ αντεστράφησαν οι ρόλοι
<< φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης >> τι απύθμενο θράσος

Ανώνυμος είπε...

ma ti einai ayta poy les den ntrepese exei o FLAMHS thrasos?????

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

νομίζω οτι δεν υπάρχει λόγος να καταφεύγει κανείς τουλάχιστον σε αυτόν εδώ το χώρο σε σκληρούς χαρακτηρισμούς η ύβρεις, δεν συνάδει με το επίπεδο και τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών των Ιστορικών Θεμάτων.
απλά και μόνο ο τρόπος που χειρίστηκε την κλοπή του κειμένου χαρακτηρίζει τον πιθανώς αξιόλογο σε άλλα είδη γραφής δημοσιογράφο.
σιγουρα μια απλή συγγνώμη θα αναδείκνυε και την ποιότητα και το επαγγελματικό ανάστημα του ,για τους δικούς του λόγους προτίμησε να προκαλέσει με την απάντηση του και για να χρησιμοποιήσω και εγώ μια παροιμία που θεωρώ ότι παει στη περίπτωση θα πω
εκει που μας χρωστάγανε μας πήραν και το βόδι

kflamis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
papadimtrakopoulos είπε...

Τελικά έχει δίκιο αυτός που έγραψε ότι όπου γράφουν τη λέξη "Φλαμής" γεμίζουν τα σχόλια. Μα τι σας έκανε ο δάσκαλός μου;

Γιώργος Παπαδημητρακόπουλος

l είπε...

όλο το θέμα εδώ θυμίζει την ιστορία που γυρίζει ο σύζυγος ξαφνικά σπίτι και βρίσκει τη γυναίκα του με τον εραστή να κάνουν έρωτα και η σύζυγος λέει
αγαπη μου δεν είναι αυτό που νομίζεις
αφού συνελήφθη να κλέβει οπώρας
τι να μας πει τώρα!!!!!!!!!!!!

στον απο πάνω μαθητή του Κώστα εύχομαι ,αστειευόμενος, να μη γίνει πορτοφολας!!!!!!το πιάσατε το υποννοούμενο εεεεεε

Gabriel είπε...

Τι θα πει άραγε ο κόσμος, Κύριε Φλαμή; Είναι πραγματικά απαράδεκτο, οποιαδήποτε δημοσίευση να μην αναφέρει επακριβώς τις πηγές της. Τι θα πει κύριε Φλαμή, νομίζω ότι "αν ενθυμούμε καλά το πήρα από". Ποια αξιοπιστία έχετε ως δημοσιογράφος, όταν αναφέρεται ως πηγή, νομίζω ότι από κάπου το πήρα; Με ποια αξιοπιστία εγώ ο μέσος αναγνώστης, ο οποίος παραπλανούμε ότι η πηγή σας είναι ψευδώς βικιπαίδεια,, θα μπορέσω να επιβεβαιώσω ή να διαψεύσω την αλήθεια και την εγκυρότητα του ρεπορτάζ; Μία φορά έκθετος για αυτό Κύριε Φλαμή. Εκ των υστέρων κατηγορείτε για έλλειψη βιβλιογραφίας τον blogger. Μα Κύριε μου δεν ελέγχεται ο blogger για τον αν έχει ορθές πληροφορίες, αλλά εσείς προσωπικά ως δημοσιογράφος, που παραδέχεστε ότι λάβατε πληροφορίες από blogger δίχως να έχει αποδείξει την αξιοπιστία του άρθρου μέσω βιβλιογραφίας. Δύο φορές έκθετος γι αυτό. Και τρεις φορές έκθετος, αν δεν αποδείξετε, τον υπαινιγμό ότι χρησιμοποιήσατε βιβλιογραφία. Αν δε μας υποδείξετε από ποιο βιβλίο, ποιών εκδόσεων και σε ποιες σελίδες περιέχονται τα κείμενα των πληροφοριών σας, για να ελέγξουμε και εμείς ότι οι πληροφορίες σας δεν είναι αποκλειστικά από το blog ή έστω ότι συμπίπτουν κατ ελάχιστον με τη βιβλιογραφία του εν λόγω blogger. Μέχρι να δώσετε επαρκείς απαντήσεις, παραμένετε πολλάκις έκθετος. Εκτός να νομίζεται ότι η δημοσιογραφική αξιοπιστία καλύπτεται πίσω από γενικόλογες αναφορές πηγών, χρήση πηγών δίχως αποδεδειγμένη βιβλιογραφία που κατηγορείται άλλους, ενώ εσείς ταυτόχρονα δεν σημειώνεται την αντίστοιχη.

kflamis είπε...

Αγαπητέ gabriel,
Στο κείμενό μου παραδέχθηκα ότι χρησιμοποίησα το διαδίκτυο για κάποιο "απόσπασμα" του ρεπορτάζ μου. Και μάλιστα όχι το σύνολο του κειμένου, αλλά μερικές ΄φράσεις και στοιχεία. Ο συγκεκριμένος blogger συνεχώς εμφανίζεται θιγμένος αλλά ουδέποτε μας αποκαλύπτει τις πηγές του. Η συζήτηση περί πνευματικών δικαιωμάτων είναι αναμφίβολα μεγάλη. Θα μπορούσα να "καλυφθώ" πίσω από την αδιαφορία που θα μπορούσα να δείξω (όπως άλλοι συνάδελφοί μου που επίσης έχουν κατηγορηθεί στο παρελθόν από τον blogger). ΑΛλά δεν το έκανα. Προτιμώ να "βγαίνω μπροστά" σε τέτοιες περιπτώσεις και ας εκτίθεμαι στις ορέξεις του κάθε ανώνυμου λαμόγιου. Και δεν εννοώ εσάς αγαπητέ Gabriel, καθώς η αναφορά σας είναι ευρεπέστατη. Πραγματικά όμως δεν μπορώ να θυμηθώ σε ποια σελίδα με οδήγησε το google για να πάρω ορισμένα γενικά στοιχεία για τη μασονία. Ούτε θα είχα πρόβλημα να παραδεχθώ ότι τα πήρα από το συγκεκριμένο blog. Νομίζω ότι κάνατε ένα ζήτημα τεράστιο, όταν η ουσία του ρεπορτάζ ήταν αλλού. Οτι δύο γνωστοί Μασόνοι από την Πάτρα είναι ...στα μαχαίρια! Οπότε ας μην οδηγούμε αλλού τη συζήτηση.

George είπε...

prwta ap'ola sigxaritiria gia to blog sas....

egw san aplos paratiritis exw na pw oti prwth fora diavasa to arthro apo touto edw to blog...kai otan epese sta xeria mou h efimerida kosmos opou ipirxe paromoio arthro AMESWS thimithika to keimeno apo to blog (kai nai toulaxiston to arthro tou kosmou emperieixe autousia to keimeno tou blog)

H ousia einai mia, san patrinos eimai perifanos pou uparxei ena blog pou asxoleitai me tin istoria tou topou kai oxi me koina koutsompolia...pisteuw oti se auth tin antiparathesh ta "istorika themata" ithika kai mono vgainoun dikaiwmena.

Euxaristw

kflamis είπε...

Καλά τώρα...
Πρέπει να διοργανώσουμε στρογγυλή τράπεζα και να δικάσουμε τον "Κόσμο". Επαναλαμβάνω, με την ίδια λογική και ο Λυδήριος ναι μεν έχει ένα καλό blog αλλά δεν αναφέρεται στις πηγές του. Ακόμη και για το "επίμαχο" άρθρο.

l είπε...

ο κ. Φλαμής θα πρέπει να καταλάβει ότι το είδος της δημοσιογραφίας που ασκεί , η θεματολογία που επιλέγει καθως και ο τροπος που προσεγγιζει τα θεματά του, δεν αφορούν το μεγαλύτερο μέρος των επισκεπτών του χώρου αυτού και δεν συναδει με το επίπεδο του blog.
θα πρέπει επίσης να αντιληφθεί ο κ.Φλαμής ότι είναι φυσικό να υπάρχουν και κάποιοι που συνηδειτά αποφεύγουν αδιαφορούν ,αντιδρούν
στη ροζ η κιτρινη δημοσιογραφική προσέγγιση των θεμάτων.
Και εμεις εδω αντιλαμβανόμαστε ότι είναι πιο εμπορικά και πιο πιασάρικα τα θεματά σας στα έντυπα που δημοσιογραφείτε αλλα καλώς η κακώς δεν είναι του γούστου μας.Συνεχίστε λοιπόν την πραγματικά επιτυχημενη εμπορικά δημοσιογραφική σας πορεία χωρίς όμως να υποκλέπτετε τη δουλειά άλλων και να ξεχνάτε να κάνετε αναφορά στη πηγή .Εγώ θα παρακαλούσα τον κ.Φλαμή αν δεν έχει να συνεισφέρει πνευματικά η έστω και διαδικαστικά κατι σε τουτη εδώ τη γωνιά ,να μας επισκέπτεται χωρίς όμως την κοσμο-πολιτικη δημοσιογραφική του διάθεση και πρακτική , αν δεν μπορεί να το κάνει αυτό ας μας αφήσει ήσυχους, αλλωστε ο χώρος αυτός δεν βγάζει ειδήσεις του είδους που αρέσκεται να δημοσιεύει.

kflamis είπε...

Δυστυχώς για μία ακόμη φορά θα πρέπει να αμυνθώ σε ανώνυμες επιθέσεις, σχόλια και υποννοούμενα όπως αυτά του "θαυμαστικού"! Μα είναι δυνατόν να υπερασπίζονται κάποιοι ότι "απέχουν" των ροζ - κίτρινων θεμάτων που υποτίθεται ότι επιλέγω και να γράφουν άλλες τέτοιες γενικόλογες μπούρδες και να υπογράφουν με "θυαμαστικό"; Ξέρετε γιατί το κάνουν; Γιατί και εγώ θα μπορούσα να διαφωνήσω μαζί τους (αν ήξερα το όνομά τους) και να ασκούσα κριτική στην δουλειά τους κλπ. Ο "θαυμαστικός" λοιπόν, ίσως να είναι χειρότερος από εκεινους που υποτίθεται ...δεν θέλει να βλέπει μπροστά του (συντάκτες του "Κόσμου" κλπ).

l είπε...

κουραστήκαμε απο τα φλυναφήματα που μας αραδιάζει ο συμπαθής στο είδος του δημοσιογράφος ,προσπαθεί να μας αποπροσανατολίσει,να μας παραπλανήσει για το τι συζητάμε εδώ.Δεν μας ενδιαφέρουν κυριέ μου τα κοτσοπολιά άλλο ειναι το κλίμα αυτού εδώ του χώρου ,υποπέσατε τουλάχιστον ηθικά στο παράπτωμα της κλοπής της πνευματικής δουλειάς κάποιου και προκειμένου να το καλύψετε υφιστάμεθα ένα παραλήρημα που φυσικά εδώ δεν πείθει κανένα και σας εκθέτει. Μία συγγνώμη για την αντιγραφή από την αρχή ηταν η μόνη ηθικά και δεοντολογικά ορθή στάση ,εσεις όμως επιλέξατε να επιχειρησετε να μας δουλέψετε χωρίς αποτέλεσμα φυσικά .Κάποιος φίλος μου είπε οτι αυτή τη τακτική τη συνηθίζετε, την κάνατε κι αλλού και τελικά σας διέγραψαν όλα τα σχόλια,πιθανον να θεωρειτε ότι ετσι διαφημίζεσται,όπως και νάχει ποτέ δεν είναι αργά για κάποιον να δείξει ότι έστω και την τελευταία ώρα έχει τη δύναμη να πει ότιέκανα λάθος.

kflamis είπε...

Αγαπητό "θαυμαστικό" (!),
Αν είναι δυνατόν να πιστεύετε ότι έχω σκοπό να "διαφημιστώ" μέσω ενός blog. Επειδή όμως αφήνετε διάφορα υποννοούμενα και ταυτόχρονα αυτοπαρουσιάζεστε ως "λόγιος", εκείνο το "διαφημίζεσται" μου έβγαλε το μάτι...!

Υ.Γ. Στην επόμενη απάντηση, αν θέλετε, γράψτε και το όνομά σας, να ξέρουμε με ποιον μιλάμε. Για να μπορεί και η ταπεινότητά μας να αμυνθεί "επωνύμως".

Ανώνυμος είπε...

mexri tora den exo antilifthi kapion xoris na exero oute ton dimiourgo aytoy tou blog na emfanizete os logios
afta ta peri stoixeion kai diefthinseon afiste ta kyrie kosta mas gia ta astynomika paixnidia pou pezete eseis
emeis edo tha sas apokaloume antigrafea kai tha perimenoume ti signomi sas

kflamis είπε...

Τι θα γίνει; Θα παίξετε για πολύ καιρό αυτό το παιγνίδι με τις ανώνυμες "ατάκες" και τους εντυπωσιασμούς; Οποιος έχει τα κότσια ή έστω ...το θάρρος της γνώμης του, ας γράψει και το όνομά του. Σε κότες δεν νομίζω ότι χρειάζεται να δίνω απαντήσεις...! Αλλά και "κόκορας" να επικαλεστεί κάποιος ότι είναι, αν δεν γράψει το όνομά του, μάλλον θα είναι σαν και αυτόν του Αρκά! Ας ελπίσουμε Λυδήριε ότι δεν θα επιτρέψεις άλλους ανώνυμους σχολιασμούς, γιατί τότε θα ομοιάζεις με το γουρούνι του ιδίου σκιτσογράφου. Τυχερός μεν για την προτίμηση που έχει το blog σου (από πολλές κότες), άτυχος όμως γιατι παραμένεις βρώμικος.

l είπε...

νομίζω ότι ο παραπάνω κύριος ξέφυγε,έχασε τον αυτοέλεγχο του και θα παρακαλούσα τον διαχειριστή να διέγραφε αν είναι δυνατόν όλα τα σχόλια του
έχει κάνει κατάχρηση της φιλοξενίας αυτού του χώρου και αναλώνεται σε κοτετσιολογίες που προφανώς ειναι η προσφιλής του μέθοδος συζήτησης
και φυσικα περί της ταμπκιέρας (αντιγραφής) ούτε λόγος

kflamis είπε...

Φθάσαμε τα τριάντα σχόλια. Αντε θαυμαστικέ, καιρός να σταματήσουμε. Εγώ με τις "κοτετσιολογίες" μου κι εσύ με τις αοριστολογίες και ανωνυμίες σου. Οσο για την ταμπακιέρα σου, κανείς δεν μου απάντησε από που πήρε τις πληροφορίες ο υποτιθέμενος συντάκτης του και τις έβαλε εδώ μέσα. Τα υπόλοιπα ...στον "Κόσμο" της Παρασκευής (εννοώ τα υπόλοιπα θέματα και όχι κάποια απάντηση στον "θαυμαστικό")!

l είπε...

δεν έχω δει πιο στείρα επιμονή ούτε έ ναν τόσο πολύ αξιολύπητο εγωισμό
για μια ακόμη φορά μας απογοήτευσες υπέρμετρα

kflamis είπε...

A, επιμένεις αγαπητό "θαυμαστικό". Και από ότι καταλαβαίνω με βάση την έκφραση που χρησιμοποίησες ("για μία ακόμη φορά") δεν σου είμαι και τόσο συμπαθής. Κανένα πρόβλημα. Αρα λοιπόν εύκολα μπορώ να κατανοήσω πλήρως για ποιον λόγο γράφεις όλα αυτά εδώ μέσα. Ακόμη και αν "παίζαμε" με 243523 σχόλια, θα επέμενες. Είναι ζήτημα που έχει σχέση με την άποψη που έχεις για το πρόσωπό μου, οπότε είτε επιχειρήσω ν είτε ν+1, ν+2 κλπ φορές, δεν θα τα καταφέρω. Εσύ πάντα θα βλέπεις το "ν" μπροστά σου και συνεχώς θα μου ανταπαντάς για νιοστή + 1 φορά, με το ίδιο σκεπτικό. Λυπάμαι.

l είπε...

χρησιμοποιώντας τη δική σου φρασεολογια θα χαρακτηρίσω το σχολιο σου μια μεγάλη (μπούρδα)
συνεχώς υπεκφεύγεις,εκτίθεσαι ανεπανόρθωτα,προσπαθείς ανεπιτυχώς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα επικαλούμενος κοτες,κοκκορες, γουρούνια και άλλα ζωάκια
οταν λοιπόν η ενημέρωση είναι σε τέτοια χέρια αντιλαμβάνεσαι ότι δεν μπορει να αισθανομαστε χαρούμενοι και ήσυχοι γι αυτο σε χαρίζουμε στον πολύχρωμο κόσμο σου και ασε μας εδώ ν ασχολούμαστε με τα θέματα που μας ενδιαφέρουν χωρίς να μας αντιγράφεις,άλλωστε η φαντασία δεν σου λείπει κι ετσι έχεις πάντα παραγωγή υλικού για κατανάλωση

kflamis είπε...

Α δεν τρώγεσαι με τίποτα θαυμαστικέ!

Ανώνυμος είπε...

Κυριε Φλαμή ντροπή σας, εγω σας ηξερα σαν σοβαρο δημοσιογραφο. Να αποκαταστησεται την αληθεια σας παρακαλώ.

Και σε πληροφορω το αρχειο, εφημεριδες και βιβλία, που εχει ο Ληδηριος μονο σε βιβλιοθηκη το εχεις ξαναδεί. Μπορει να σου βαλει οσες πηγες, εξακριβωσιμες, θέλη. Εσυ μπορείς για το άρθρο που έγραψες ?

Ανώνυμος είπε...

Ενα έχω να πω! Τα "ιστορικά θέματα" έζησαν μεγάλες ημέρες με τα παραπάνω σχόλια. Τριανταέξι! Πουλάει ο Φλαμής!

Ανώνυμος είπε...

δεν νομίζω εδώ ότι πουλάει ,απλώς προκαλεί και κάνει κατάχρηση της φιλοξενίας εκτός φυσικά της αντιγραφής που διέπραξε
με το θρασος δε που τον διακρίνει σε λίγο θα πει ότι το μπλογκ εδώ αντιγραφει τον κόσμο του

Ανώνυμος είπε...

Και γιατί του απαντάμε ρε παιδιά; Μήπως έτσι μπαίνουμε κι εμείς ...στον κόσμο του;

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλες στιγμές για τα ιστορικά θέματα!

Thems είπε...

Ο Φλαμής έχει αποδείξει πολλές φορές ποιό είναι το ποιόν του, από πρώτο χέρι μάλιστα το διαπίστωσα στην κατάληψη του σταθμού του από τους εξεγερμένους του Δεκέμβρη.

Φασίστας, δημοσιογραφίσκος και γλοιώδες υποκείμενο.